Integritatea în spaţiul public şi privat – prevenţie şi necesitate în asigurarea încrederii în raporturile sociale

Jud. dr. Rodica Aida Popa, reprezentant al României la Consiliul Consultativ al Judecătorilor Europeni şi judecător al Secţiei penale al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, împreună cu Societatea de Ştiinţe Juridice, cu sprijinul Facultății de Drept a Universității din București, au organizat conferința

Integritatea în spaţiul public şi privat – prevenţie şi necesitate în asigurarea încrederii în raporturile sociale

Facultatea de Drept a Universității din București, Sala Stoicescu

16 septembrie 2016, 09:30-11:30

Moderator
Jud. dr. Rodica Aida Popa, ÎNALTA CURTE DE CASAŢIE ŞI JUSTIŢIE, Secţia penală
Invitați [ordine alfabetică]
Rodica Baclea, Director Direcția Deontologie BRD
Oana Raluca Bănățeanu, Compliance Officer SIEMENS
Prof. univ. dr. Ștefan Deaconu, Președinte al CURȚII DE ARBITRAJ COMERCIAL ȘI INTERNAȚIONAL
Av. prof. univ. dr. Mihai Hotca, Managing Partner HOTCA & ASOCIAȚII
Av. Monica Livescu, Founding Partner LIVESCU & ASOCIAȚII
Av. Sorin Luca, manager Antifraudă şi Anticorupţie
Av. Maria Maxim, Senior Manager, Fraud Investigation & Dispute Service ERNST & YOUNG
Mihai Selegean, Director Direcția juridică BRD
Ianfred Silberstein, consilier BNR în cadrul Cancelariei BNR, Preşedintele Asociaţiei Europene de Drept Bancar şi Financiar – România, Preşedintele Asociaţiei consilierului juridici din sistemul financiar-bancar
Laurenţiu Taparjan, ofiţer conformitate RAIFFEISEN BANK

Tematica
– Necesitatea unor standarde de integritate comune şi specifice mediului privat, precum şi în raporturile cu parteneri publici
– Etica profesională în domeniul bancar, etica în cadrul companiilor din mediul privat şi etica profesională în mediul public. Convergenţe şi Necesităţi
– Prevenirea existenţei conflictului de interese între reprezentanţi între mediul privat şi mediul public
– Proceduri de arbitraj în soluţionarea unor litigii
– Punerea în aplicare a unor mecanisme interne comune şi specifice de comunicare între mediul public şi privat. Necesitatea unui spaţiu de comunicare online pentru transparenţa asigurării integrităţii
– Integritatea în ceea ce privește menținerea credibilității clienților, atunci când vine vorba despre prelucrarea datelor lor personale.